Stránky

nedeľa 15. novembra 2015

SCRAPYLIFE PL STORY OKTÓBER - MOJA RODINA

Po mesačnej pauze som sa v októbri opäť zapojila do PL STORY vyhlásenej na blogu Scrapylife.
Téma pre mesiac október bola: Moja rodina.

Nachystala som si jednotlivé fotky, ktoré som chcela použiť(niektoré som nechala farebné a niektoré som upravila na čiernobiele)  a mohla som sa pustiť do práce. Zvolila som jednoduchú, ale podľa môjho názoru efektnú farebnú kombináciu. Čierno-biela s prvkami zlatej. Myslím si že touto kombináciou sa nedá nič pokaziť. Doplnkové kartičky s nápismi som si vyrobila vlastnoručne. Použila som na ne razítkovú abecedu od Hero Arts a doplnila ju zlatými písmenkami od Heidi Swapp.

A tu sa už môžete pozrieť ako vyzerajú finálne stránky:


ľavá strana



pravá strana


Som vďačná za každú jednu novú tému.Vďaka tomu doplním vždy album o nové originálne stránky.
Ďakujem, že ste nakukli.
Želám Vám krásny aj keď upršaný deň.

                                                                                       IVRA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára