Stránky

streda 4. mája 2016

Papero Amo challenge 04/2016

Ahojte

Dneska Vám prinášam príspevok o nie veľmi obľúbenej oranžovej farbe :) niekto ju má rád pre niekoho je to zase farba, ktorej sa vyslovene vyhýba. Ja patrím medzi tých, ktorý s jej použitím nemajú nejaký problém, keď je treba tak ju použijem :) A tak bolo aj v tomto prípade.

Téma aprílovej challenge na blogu Papero Amo znela: Naučte ma milovať oranžovú.

Či sa mi to podarilo to by najlepšie asi posúdila autorka témy Valika, ale môžem zodpovedne povedať, že som sa o to snažila čo najviac.

Tento krát som dala prednosť prianiu pred klasickou veľkou stránkou. Na tom menšom priestore tej oranžovej predsa toľko netreba :-)
Zvolila som oranžový ("vodovkový") podklad, ktorý som skombinovala s viacerých odtieňov oranžovej. Následne som vyrezala na bigshote biely kruh, ktorý som ozdobila oranžovými kvetinkami, ktoré som vyfarbila tak aby mi ladili k podkladu, pridala čierne razítko a nakoniec na oživenie chameleón. A prianie bolo hotové.



Čo poviete?? Podarilo sa mi tému splniť?? Ja myslím, že v takejto podobe je tá oranžová celkom znesiteľná.
Ďakujem za Váš čas. Budem sa tešiť zase na budúce. Želám Vám pekný večer.

                                                                                 IVA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára