Stránky

nedeľa 18. septembra 2016

Augustová PL challenge Pretty Papers


Dnešný príspevok som vytvorila ako inšpiráciu na augustovú PL challenge Pretty Papers, kde bolo témou použitie štvorcovej kapsy. Ja som použila takú kde je tých štvorcov šesťnásť vo veľkosti 3x3. Použila som ju prvý krát a určite nie naposledy. Fakt sa s ňou dobre pracuje, nakoľko do nej vojde dostatočné množstvo fotiek a to sa mi tento krát hodilo. A kam Vám so sebou zoberiem dneska?? Pôjdeme na ďalší z Našich letných výletov a tento krát to budú Lednice.



Neviem čo je poslednou dobou so mnou, ale stále mám pocit, že tie moje PL stránky sú také nijaké. Keď vidím stránky druhých tam sa neviem vynadívať a u mňa mi to príde, že by to mohlo vyzerať aj lepšie :-) A to sa vždy tak snažím.

Úvodná kartička je vlastne jedna z fotiek na ktorú som v PicMonkey pridala nápis Lednice a dátum a len som ju vytlačila.


Na stránke prevažujú hlavne fotky (o tom to ale je nie??)...

Aby ale nebola celá stránka zaplnená len fotkami pridala som aj pár kartičiek s journalingom.
Tie som vyrobila z bieleho podkladového papiera na ktorý som nalepila do každého rohu ako keby tvar "šípky". Prečo práve takto to Vám dá úplne zmysel keď uvidíte môj ďalší príspevok (keďže som kapsu ladila k veľkej stránke).


Žiadne extra veľké zdobenie tam opäť nemám. Lepiaca abeceda na nadpisyenamelky, pár puffy samolepieka to je všetko.


A tu je už celá stránka v jej finálnej podobe. Snáď sa Vám bude páčiť.
Ja sa idem pustiť do ďalšieho lepenia, mám tam toho dosť, tak nech aspoň o niečo zmenším svoj sklz.

Budem sa tešiť zase nabudúce pri ďalšom príspevku.
Majte sa krásne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára