Stránky

pondelok 4. mája 2015

Project Life - Marec 2015

Prinášam Vám ďalšie stránky z môjho tohtoročného Project life. Marcové stránky som tvorila prevažne z kartičiek Project life kitu (2/2015) Papero Amo. Keďže boli zároveň tvorené aj do challenge na dotvorenie som použila Vellum, ktorého použitie bolo podmienkou.

Úvodnú kartičku som celú prekryla Vellumom a dookola ručne obšila. Na nápis MAREC som použila  Pebbles Thickers, ktoré sú krásne farebné, kvetinové, jarné :-). Na dozdobenie som použila výseky a enamelky v tvare šípok.


Úvodná kartička

Pravá stránka je celá taká "kvetinovo-jarná". Hlavným prvkom sú kvety. Druhú (ľavú) stránku som sa snažila ladiť v pastelových odtieňoch tyrkysovej a žltej. Táto kombinácia sa mi veľmi páči. Na dozdobenie som použila opäť enamelky v podobných farbách.




detaily použitého Vellum


Snažila som sa aby bol celkový dojem stránok farebný "rozkvitnutý", jarný. Dúfam, že sa mi to podarilo :-). Ďakujem, že ste nakukli.
Pekný deň želám.           
                                                            IVRA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára