Stránky

streda 24. februára 2016

SCRAPYLIFE PL STORY - MOJA LÁSKA

Ahojte

dneska Vám prinášam môj príspevok do februárovej Scrapylife PL story, ktorej som sa už tradične zúčastnila. Tohto mesačná téma bola - MOJA LÁSKA.
V PL albume som mala voľnú stranu, ktorú som mohla zaplniť a keďže protiľahlá strana bola veľká 30" stránka v šedo-žltej farebnej kombinácii tak som sa rozhodla, že aj túto stránku budem ladiť do týchto farieb.

Použila som klasický dizajn kapsy A aj keď vo finále vyzerá netradične. Nakoľko dve veľké kapsy 6x4 som si rozdelila pomocou Photo Sleeve Fuse na menšie 3x4 čím mi vzniklo viac priestoru.
Mohla som si preto dovoliť umiestniť do strednej časti veľký nápis LOVE, ktorý som vyšila.
Kartičky, ktoré som použila sú vlastnoručne vyrobené. Použila som jednofarebné papiere, ktoré som doplnila vzorovanými papiermi z minuloročného augustového kitu od Papero Amo. Pár písmeniek z abecedy, enameliek a prskancov a bolo hotovo.


Tu je celá stránka vo finálnej pobode.

A čo vy?? Používate radi vlastnoručne vyrobené kartičky alebo dávate radšej prednosť tým "hotovým"??? Ja sa nebránim ani jednému spôsobu. Tie vlastnoručne vyrobené majú svoje čaro, sú skrátka originál. 
Ďakujem, že ste nakukli. Teším sa zase nabudúce. 
                                                                                            IVA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára