Stránky

streda 1. apríla 2015

Papero amo challenge 03/2015

Druhá challenge, ktorej som sa v marci zúčastnila bola vyhlásená na blogu Papero amo téma bola: "Ženám vstup zakázaný". Mali sme vyrobiť čokoľvek čo bude určené pre muža. Mohlo to byť prianie, scrapbooková stránka alebo darčeková kartička. Výber bol na Nás.
Ja som sa rozhodla, že vyrobím prianie.
Bola to výzva, ale keďže som mala premyslené ako by malo vyzerať pustila som sa do tvorenia.

Tu je zadanie spomínanej challenge:

ŽENÁM VSTUP ZAKÁZÁN

To berte samozřejmě obrazně, protože předpokládám, že žádný chlap se nám do challenge nepřihlásí, a vyrábět vše na toto téma budeme my ženy :)

Vyrobte cokoli, co bude určeno pro chlapa, kluka, dědečka – například přání, visačku, dárkovou  kartičku a pokud to bude scrapbooková stránka, měl by na ní být chlap jakéhokoli věku a vše by mělo být laděno do pánského stylu.

ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání, PL kartičku nebo jiný papírový projekt:
  • Téma: “ŽENÁM VSTUP ZAKÁZÁN
  • Podmínka: pánský styl, na scrapbookové stránce musí být chlap jakéhokoliv věku
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 27. 3. 2015 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 28. 3. a vítěze vyhlásíme 31. 3. 2015

VÝHRA

Poukaz na nákup na www.paperoamo.cz v hodnotě 250 Kč


Tento typ priania som si už dlhší čas chcela vyskúšať a práve preto som sa potešila danej téme. A tu sa už môžete pozrieť na výsledok mojej práce:

Challenge som nevyhrala, ale to nevadí. Už teraz sa teším na ďalšie (nové) výzvy, ktorých sa budem môcť zúčastniť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára