Stránky

piatok 3. apríla 2015

Project life - Január 2015

Nakoľko som sa rozhodla tvoriť Project life album po mesiacoch máme tu po úvodnej stránke, stránku ďalšiu - januárovú.
S touto stránkou som sa zároveň zúčastnila aj challenge, ktorá bola vyhlásená na FB stránke Project life  Papero Amo, kde bolo podmienkou použiť ozdoby z korku. Práve preto je hlavným prvkom, ktorý som použila na dozdobenie korok.

Ľavá stránka sa skladá z kartičiek, ktoré sú vložené v jednotlivých kapsách:



Pravá strana je urobená na klasickej 30´´ stránke. Snažila som sa ju prispôsobiť k tej prvej aby spolu ladili:


a tu sú obidve stránky spolu pokope.


Project life ma naozaj chytil, je to úžasný spôsob uchovávania fotiek, spomienok a zároveň doplnený o tvorivú činnosť, ktorú mám veľmi rada.
Už teraz sa teším na ďalšie spracované stránky. Želám Vám krásny deň.

                                                                                                                         Ivra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára