Stránky

utorok 5. mája 2015

PAIGE EVANS Challenge

V apríli (11.4.2015) organizovalo Papero Amo v Prahe workshop s Americkou dizajnérkou  PAIGE EVANS. Jej tvorba sa mi veľmi páči. Jej stránky sú vždy pestrofarebné, plné nápadov a inšpirácie.
Vzhľadom k tomu, že som sa workshopu nezúčastnila (snáď sa mi niekedy v budúcnosti podarí) využila som jedinečnú možnosť zúčastniť sa Challenge.
Témou bolo vytvoriť stránku v štýle Paige Evans. Hlavnými podmienkami bolo použitie bielej štvrťky a vzorovaných papierov.

Výhra bola veľmi lákavá : kompletný balíček z workshopu s Paige. 

Preto som neváhala ani minútu a pustila sa do tvorenia.Vybrala som si jeden z motívov, ktorý navrhla Paige. Tento motív sa mi na prvý pohľad  zapáčil a hneď som ho musela vyskúšať :-) Bola to kombinácia ručného vyšívania v tvare kruhov,použitia farebných papierov a rôznych ozdôb.

A tu je už výsledok na ktorý sa môžete pozrieť. Stránka sa mi veľmi páči.


V reálnej podobe je stránka ešte farebnejšia ako na fotke. To vyšívanie ma veľmi bavilo a užila som si to naplno. Určite to nie je posledná stránka na tento štýl.
Snáď sa aj Vám bude páčiť aspoň tak ako mne :-)

Užite si krásny deň.
                                     IVRA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára