Stránky

streda 13. mája 2015

Pretty Papers challenge 04/2015

V apríli som sa opäť zúčastnila  niekoľkých challenge. Jednou z nich bola tá vyhlásená na blogu Pretty Papers.  Tu je jej zadanie:

  • TÉMAPŘÁNÍ PODLE SKETCHE
  • ZADÁNÍ: vytvořte přání podle našeho nákresu
  • PODMÍNKA: projekt musí být nově vytvořen a před zveřejněním všech projektů nesmí být publikován jinde (Facebook, osobní blog, galerie apod.)
  • TERMÍN: fotky posílejte do středy 284. 2015 na email info@prettypapers.cz, do předmětu zprávy napište CHALLENGE. Fotky poté budou vystaveny na blogu a výherce určíme hlasováním!
  • VÝHRA: dárkový poukaz na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 300 Kč


 


Bola to pre mňa ako vždy výzva. Zistila som, že tvorenie na základe sketchu je o niečo "jednoduchšie" nemusím toľko vymýšľať ako rozmiestnim jednotlivé motívy. Keďže je predloha daná stačí vybrať správne papiere, pečiatky, ozdoby a spojiť to všetko do požadovanej predlohy  a výtvor je na svete :-)
Nakoniec som vytvorila podľa zadanej predlohy 2 priania.


1. prianie - (elegantnejšie) ladené so zlatou farbou




2. prianie - (farebnejšie) ladené do ružova

Po dlhom zvažovaní (rozhodlo aj rodinné hlasovanie :-)) som nakoniec do challenge poslala prvé - elegantnejšie prianie. 
Challenge som síce nevyhrala, ale opäť som si mohla vyskúšať niečo nové a k tomu všetkému mi do zbierky pribudli dve nové priania, ktoré snáď urobia niekomu radosť.
Ďakujem za prečítanie a že ste nakukli.

                                                                                  Ivra


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára