Stránky

pondelok 18. mája 2015

Papero Amo challenge 04/2015

Ďalšia zaujímavá challenge, ktorej som sa v Apríli zúčastnila bola vyhlásená na blogu Papero Amo. Jej zadanie bolo "BINGO". Mali sme k dispozícii tabuľku, kde sme si mohli vybrať trojicu  či už v riadku alebo v stĺpci (ako to býva pri Bingu)  a na základe toho tvoriť.

Tu už je zadanie predmetnej Challenge spolu s tabuľkou:

ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, přání, PL kartičku nebo jiný papírový projekt:
  • Téma: “BINGO
  • Podmínka: vyberte si 3 podmínky z Bingo tabulky nahoře - musíte ale volit řádek, sloupec nebo úhlopříčku, výběr nemůže být úplně náhodný.
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 27. 4. 2015 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 28. 4. a vítěze vyhlásíme 30. 4. 2015




Ja som si vybrala prvý stĺpec, kde som musela použiť razítko, kvet a povrázok. Rozhodla som sa,že vytvorím narodeninové prianie. Pustila som sa do práce, k dispozícii som mala krásne papiere z kolekcie MY MIND´S EYE - On Trend, ktoré sú kombinované so zlatou farbou. Doplnila som ich o ozdobné kvietky, razítko Happy Birthday, ktoré je embosované zlatým práškom. A na záver som použila tenkú niť v metalickom odtieni. A prianie bolo hotové.
Nech sa páči, tu sa už môžete pozrieť ako vyzerá.



Výsledkom je jemné elegantné prianie. Verím, že urobí niekomu radosť. Ďakujem, že ste opäť nakukli. Želám Vám krásny deň.
                                                                     IVRA





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára