Stránky

pondelok 6. júla 2015

Project life - Budapešť máj 2015

Začiatkom mája sme mali naplánovaný predĺžený víkend v Budapešti. Pre mňa bola Budapešť novinka, zatiaľ som nemala tú česť navštíviť toto mesto, ale teraz už môžem povedať, že sa tam určite ešte vrátime...
Na víkend sme sa veľmi tešili, počasie vyšlo úplne perfektne (chvíľami sa Nám zdalo, že je až moc teplo :-) na chodenie po pamiatkach, ale užili sme si to najviac ako sa dalo.

Fotiek bolo veľa čiže bolo z čoho vyberať. Urobila som hneď 4 stránky:

Na úvodnú kartičku som použila nápis Budapešť z penovej abecedy, vlajka je vyrobená zo stužiek a kartička je dozdobená vylisovanou mincou.

1. strana


Na druhej stránke je odklápacia kartička (moja prvá). Zároveň som vyrobila kapsičku z vellumu na umiestnenie lístkov z vyhliadkového autobusu.
2.strana
a moja prvá odklápacia kartička



3. strana



4.strana


Ďakujem, že ste nakukli. Pekný deň Vám želám.

                                                                                         IVRA




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára