Stránky

štvrtok 9. júla 2015

Project life - máj 2015

Krásny deň želám. 
Dneska Vám prinášam ďalšie stránky z môjho PL tvorenia - Májové. Kedže stránky robím vždy mesiac po zadu sú vždy tvorené do challenge Papero amo za daný mesiac. V podstate mi to vždy uľahčí rozhodovanie ako budú stránky vyzerať keďže ich prispôsobujem danej téme.
V máji bolo témou použitie vlastnoručne vyrobených kartičiek.

Téma bola daná a ja som sa mohla pustiť do tvorenia. Na základ väčšiny kartičiek som použila biely akvarelový papier a vodové farby. Na ostatné kartičky som použila pečiatky v tvare rôznych "fľakov". Z výsledkom som veľmi spokojná :-) mám svoje vlastnoručne vyrobené, originálne kartičky.  Aj preto sa rada zúčastňujem challenge je to vždy nová výzva a možnosť si vyskúšať niečo nové.

Tu už sú jednotlivé kartičky použité na stránkach.

Pravá strana


Ľavá strana


Ďakujem, že ste nakukli. Majte krásny, pohodový deň.

                                                                                              IVRA



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára