Stránky

nedeľa 26. júla 2015

"Romankov slovník" - inšpirácia Míša Knězková

Míša Knězková nedávno na svojom blogu -MK-life pridala príspevok o jej medzere v albume kde vytvorila slovník svojej dcéry.
Mne sa tento nápad hneď ako som ho uvidela zapáčil a keďže som bola vo veľmi podobnej situácii nechala som sa s dovolením Míši inšpirovať a vytvorila som veľmi podobnú stránku - Romankov slovník :-) (pozn. Romanko je syn môjho brata, môj synovec)


Mala som už taktiež dlhšie prázdnu jednu stránku v albume , ktorú som nevedela nejak zaplniť. A keď som uvidela ten slovník hneď som si povedala, že to je ono. Prišlo to úplne vhod keďže vedľa bola veľká 30´´ stránka s Romankom. Vychádzala som z tejto stránky a na kartičky som použila rovnaké papiere zo sady High five edition - Becky Higgins a doplnila ich samolepkami taktiež z tejto kolekcie.


Tu sa už môžete pozrieť na slovníkovú stránku






Tu sú obidve stránky spolu


Ešte raz ďakujem Míši za inšpiráciu, vďaka tomu som zaplnila dlho prázdne miesto vo svojom albume a zároveň mám  pamiatku na Romankove slovíčka, ktoré Nám vždy vyčaria úsmev na tvári. 
Už teraz sa všetci tešíme ako budú pribúdať ďalšie a ďalšie.

Ďakujem, že ste nakukli a mohla som sa s Vami podeliť o nové stránky v mojom PL albume. Želám Vám krásny slnečný deň.
                                                                                IVRA



.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára