Stránky

pondelok 17. augusta 2015

Project life - Jún 2015

Ahojte

prinášam Vám ďalšie stránky z môjho PL albumu, ktoré sa pomaly zapĺňa a to ma teší. Na júnové stránky som použila po prvý krát štvorcové kapsy. Pracovalo sa s nimi celkom dobre je to ešte o zvyku, ale určite som ich nepoužila naposledy.

Na úvodnú kartičku som si vytvorila rámik, ktorý som podlepila 3D štvorčekmi. Do rámika som umiestnila penové písmenka a medzi ne som názov mesiaca jún.
Podkladové kartičky sú z výherného balíčka od Papero Amo, ktorý som vyhrala v jednej zo súťaží, ktorej som sa zúčastnila - bola to bublinová challenge.


Pravá strana


Ľavá strana je už v klasickom dizajne A, ktorý je asi u väčšiny dievčat najobľúbenejší. Tak isto ako pri pravej strane som použila aj na ľavú stranu tie isté podkladové kartičky aby strany spolu ladili.



Ľavá strana


Tak toto sú Naše júnové stránky. Snáď sa Vám budú páčiť. Teším sa zase nabudúce  s ďalšími novými stránkami.
Majte sa krásne.                                           IVRA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára