Stránky

nedeľa 23. augusta 2015

SCRAPYLIFE PL STORY JÚL - MOJE ČÍSLA

V júli sa mi konečne podarilo zúčastniť PL STORY na SCRAPYLIFE. Rozmýšľala som čo by som na tému MOJE ČÍSLA mohla spracovať.
A keďže sme sa v júli zúčastnili pravidelného festivalu MASTERS OF ROCK vo Vizovicach rozhodnutie bolo jasné. Spracujem festival v číslach.

Chcela som aby boli stránky "čisté" a pôsobili jednotne .Preto som ako podklad použila kartičky z bieleho papiera, ktoré som po krajoch orámovala čiernou fixkou. Niektoré kartičky som dozdobila washi páskou, drevenými výsekmi a kovovými hviezdičkami.


Ľavá strana - festival v číslach



Druhú stránku som sa snažila prispôsobiť tej predchádzajúcej. Keďže väčšiu časť stránky tvoria koláže z fotiek doplnila som ju opäť kartičkami v bielej farbe, ktoré sú ako na predchádzajúcej stránke ozdobené washi páskou, drevenými výsekmi a hviezdičkami.


Pravá strana

Myslím, že stránky spolu celkom ladia. A z výsledkom som spokojná :-)  Bola to opäť raz nová skúsenosť a zábava pri tvorení.
Snáď sa aj Vám budú stránky páčiť. A vyskúšate si spracovať nejakú udalosť z Vášho života v číslach.
Ďakujem, že ste nakukli. Želám Vám krásny zvyšok víkendu.
                                                                                                        IVRA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára