Stránky

pondelok 31. augusta 2015

Project Life - júl 2015

Ahojte

dneska Vám opäť prinášam ďalšie stránky z môjho PL albumu. Júlové stránky, ktoré som zároveň tvorila aj do challenge  vyhlásenej na FB stránkej Papero Amo.
Podmienkou bolo použitie drevených výsekov z dielne Papero Amo. A keďže zopár výsekov som mala doma pustila som sa do tvorenia.
Ako som sa s touto podmienkou popasovala si môžete pozrieť na hotových stránkach.

Na úvodnú kartičku som si nakreslila oblaky, ktoré som následne vyrezala a podlepila bielym papierom. Väčší nápis JÚL je vyrobený z plastových písmenok, ktoré som nafarbila žltou fixkou. Zopár ďalších ozdôb a kartička bola hotová. Všetky kartičky som orámovala falošným šitím aby pôsobili jednotne.



Pravá strana




Na ozdobenie ľavej strany som použila len drevené výseky. Myslím si, že viac zdobenia ani nepotrebovala. Stránka na mňa pôsobí čisto a drevené výseky sa stali jednoznačne mojou obľúbenou ozdobou.

Ľavá strana


A čo vy?? Používate radi drevené výseky na svojich stránkach?? Ja som ich určite nepoužila posledný krát. Užite si posledný prázdninový deň. Teším sa zase nabudúce.
                                                                                                                   IVRA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára