Stránky

pondelok 2. novembra 2015

Project Life - September 2015

Ahojte

dneska Vám prinášam ďalšie stránky z môjho PL albumu. Bude to spracovanie mesiaca september. Stránky boli zároveň tvorené aj do PL challenge vyhlásenej na Facebookovej stránke Papero Amo. Podmienkou bolo ručné vyšívanie. A to bolo niečo pre mňa :-) kedže vyšívanie patrí medzi moje obľúbené.

Na stránky som použila minuloročný simple kit od Papero Amo, ktorého obsahom boli papiere od WeR - Indian Summer. A kedže som k nemu mala aj sadu insta kartičiek z tejto kolekcie bolo rozhodnuté.

  Ľavá strana 



Pravá strana




A tu sú detaily vyšívania





Čo poviete?? Myslím, že môže byť :-) Mne sa táto kombinácia farieb veľmi páči. Pripomína mi farby jesene a babieho leta.
Ďakujem, za Vašu návštevu.

                                                                             IVRA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára