Stránky

sobota 10. októbra 2015

Návšteva botanickej záhrady

Po zoologickej záhrade, ktorej spracovanie som Vám ukázala v minulom príspevku Vás dnes zoberiem na návštevu botanickej záhrady v Bratislave.
Chystali sme sa tam celé leto, ale nakoniec sa Nám to podarilo až prvý septembrový deň. Poďte sa spolu so mnou pozrieť na tu záplavu farieb a pripomenúť si tie krásne teplé a slnečné dni :)



Ľavá strana
Použila som kartičky od We R memory keepers - love notes, ktoré sa mi k použitým fotkám hodili.
Prvý krát som použila môj písací stroj a text napísala pomocou neho. Bol to chvíľku boj :-)  chce to ešte natrénovať, ale má to svoje čaro. Aj keď som zistila, že písanie priamo na kartičku je trochu riskantné - hneď prvú sa mi podarilo na kraji trošku natrhnúť :-)




Pravá strana 
Tu som použila aj vlastnoručne vyrobené kartičky - sú to tie v štvorcových kapsách. 
Stránka sa mi páči, nie je na nej žiadny písaný text, ale myslím že tam nechýba -  fotky sú postačujúce



A čo vy už ste navštívili nejakú botanickú záhradu??? Myslím, že má vždy svoje čaro v každom ročnom období.
Ďakujem za Vašu návštevu. Želám Vám krásny aj keď zamračený víkend.
                                                                                                                         IVRA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára