Stránky

štvrtok 8. októbra 2015

Letný deň v ZOO

Prvý augustový deň sme strávili spoločne s kamarátmi z Moravy, ktorý prišli na návštevu do Bratislavy. A keďže boli s deťmi bolo hneď jasné kam sa pôjde. Tak sme vyrazili do ZOO.
A ako som tento super deň spracovala do môjho PL albumu si môžete pozrieť na nasledovných stránkach.


Ľavá strana v netradičnej kapse. Hlavným prvkom je washi páska so zvieracím motívom.
Na oživenie som použila obrázky zvieratiek, ktoré som vyfarbila.
Mala som k dispozícii aj vstupenky, ktoré som si odložila a taktiež pamätnú mincu z jedného z automatov, ktoré boli rozmiestnené po celej ZOO tak som použila aj tie.


Pravá strana už v tradičnom dizajne A. 
A opäť hlavným doplnkom washi páska.



Keďže som mala dosť fotiek, ktoré mi bolo ľúto nepoužiť pridala som ešte jednu doplnkovú kapsu.

                 


Snáď sa Vám návšteva ZOO páčila. Ďakujem za Vašu návštevu.
Želám Vám krásny deň.
                                                                              IVRA



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára