Stránky

streda 9. septembra 2015

Project Life - August 2015

Ahojte 

dneska Vám opäť prinášam ďalšie stránky z môjho PL albumu. Pozrieme sa spolu na augustové stránky. Konečne som sa odvážila použiť zlatú farbu na mojich stránkach. A po výslednom spracovaní som skonštatovala, že to nebolo určite naposledy. A tento krát som si aj poriadne povyšívala :-) Poďte sa pozrieť ako som spracovala jednotlivé stránky a kartičky.


Úvodná kartička je z kolekcie Dreamy na ktorú som vyšila názov mesiaca august, doplnila ju zlatým nápisom stories, dozdobila enamelkami a úvodná kartička bola na svete.




Tu už sa môžete pozrieť na celú ľavú stránku v celej jej kráse :-)
To vyšívanie ma neskutočné baví - je to relax



Pravá strana je v pre mňa netradičnej kapse, ale nenechala som sa tým odradiť. Aj keď chvíľku som rozmýšľala ako sa s tým priestorom na ľavo popasujem, ale nakoniec som to vymyslela. Z jednej z kartičiek som si vystrihla zlatý nápis hello there, ktorý som potom nalepila na biely podkladový papier. Po každej strane som vyšila rovnaký motív diamantu a voľný priestor bol zaplnený :-)


Tu je ešte pár detailov.







Ako sa Vám páčia moje augustové stránky?? Ja som z výsledkom veľmi spokojná. A som rada, že som sa konečne odvážila použiť zlatú farbu aj na "bežné" dni. 
Ďakujem, že ste nakukli. Majte sa krásne.
                                                                                  IVRA









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára