Stránky

pondelok 7. septembra 2015

SCRAPYLIFE PL STORY AUGUST - MOJE MIESTA

V poradí štvrtá (moja druhá) PL STORY na SCRAPYLIFE, ktorej som sa v auguste zúčastnila bola na tému MOJE MIESTA.
Po chvíľke premýšľania mi bolo jasné akú tému spracujem. Napadlo ma, že spracujem spoločné miesta, ktoré sme doteraz navštívili s mojim priateľom.
Povyberala som zopár fotiek z každého miesta a k tomu som vždy priradila jednu Našu spoločnú fotku.

A už neostávalo nič iné len stránky spracovať. Bolo to príjemné tvorenie, pospomínala som si pri tom na všetky spoločné chvíle a zážitky, ktoré sme tam zažili.
Aj preto som si PL STORY tak obľúbila.Je to možnosť ako si môžem vytvoriť a doplniť album o "iné" stránky, ako sú tie z bežných dní.

A tu už sú vytvorené stránky. Nech sa páči môžete sa pokochať :-)



A čo vy??? Už ste sa zúčastnili PL STORY??? Ak nie, jednoznačne nie je nad čím váhať :-)
Ďakujem, že ste nakukli. Želám Vám krásne septembrové dni.

                                                                                                        IVRA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára