Stránky

štvrtok 28. januára 2016

Nové album a titulka pre rok 2016

Ahoj!!

Dneska sa s Vami podelím o moje nové album, ktoré som si vybrala pre rok 2016 a taktiež jeho úvodnú stránku.
Po minuloročnom vzore ostávam verná spracovaniu po mesiacoch. Celý rok sa mi tak zmestí do jedného albumu. Pre tento rok padlo rozhodnutie a výber na veľké korkové album od WeR Memory Keepers, ktoré som si našla pod stromčekom.


Predsavzatia si veľmi nedávam, ale pre tento rok som si dala pár úloh, ktoré sa mi dúfam podarí dodržať.
Prvá  je: viac veľkých 30´´stránok, ktoré by som chcela zaradiť ku klasickým PL stránkam. V minulom albume som ich pár mala, ale v podstate boli robené mimo PL čím našli svoje miesto prevažne na konci albumu.
Druhá je: používať viac Photo Sleeve Fuse Tool, ktorý som si kúpila ešte minulý rok a prevažnú časť bol odložený a čakal na to kým ho vezmem do rúk.
A druhú úlohu sa mi podarilo splniť hneď pri spracovaní titulnej stránky na rok 2016. Ako vyzerá???

Na to sa už môžete pozrieť tu:


Základom sú krásne kartičky z PL kitu (máj-jún) od Papero Amo, ktoré som doplnila vyšívanými nápismi, doplnila pár drevených výsekov a použila vyššie spomínaný Photo Sleeve Fuse Tool pomocou ktorého som si upravila jednotlivé kapsy aby som mohla do jednej časti nasypať flitre a drobné drevené ozdôbky. 

Z výsledkom som spokojná. Stránka na mňa pôsobí zladene (hlavne tými úžasnými kartičkami) a uvidíme či "neštandardné" rozdelenie kapsy nebude ešte výzvou :-) Ale to už uvidíte v niektorom z ďalších príspevkov.
Želám Vám krásny zvyšok dňa a teším sa zase nabudúce.
                                                                                                         IVRA



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára