Stránky

utorok 9. februára 2016

Project life - Január 2016

Ahojte

dneska Vám ukážem prvé stránky môjho aktuálneho PL albumu. Budú to stránky januárové. Tak ako som písala v minulom príspevku bola to trošku výzva vzhľadom k titulnej stránke na ktorej som mala rozdelené 2 kapsy v ktorých som použila flitre.
Ale výzvy sú od toho aby sme sa nenechali odradiť a pokúsili sa ich pokoriť :-)  a ako sa mi to podarilo??  To už sa môžete pozrieť tu.

Na stránky som použila kartičky z aktuálneho PL kitu Papero Amo. Snažila som vybrať tie neutrálne (čo v tomto kite nebol vôbec problém) kartičky sú krásne, jemné, podľa mňa veľmi dobre skombinovateľné. A keďže som stránky tvorila aj do aktuálnej PL challenge Papero Amo na dozdobenie som  použila malé, zlaté, trblietavé ozdoby, ktoré sú v podobe hviezdičiek, srdiečok a šípiek.


Tu je celá ľavá strana





 detaily trblietavých ozdôb



 A tu je celá pravá strana


Ja som z výsledkom spokojná. Prvý tohtoročný PL kit je krásny a veľmi sa mi páči. Už teraz sa teším na ten ďalší. Som zvedavá s čím dievčatá zase prídu :) určite to bude opäť niečo parádne.
Ďakujem, že ste nakukli a snáď som Vás trošku navnadila a inšpirovala a pustíte sa do tvorenia svojich stránok. Pekný deň Vám želám.
                                                                             IVRA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára