Stránky

piatok 19. februára 2016

Liftová challenge

Ahojte

Pred mesiacom bola na blogu ScrapArt vyhlásená ich prvá tohtoročná challenge. Podmienkou bolo použitie predlohy a podľa nej si stránku "naliftovať".
Ja som na (predlohu) stránku pozerala už dlhšie na Pintereste, hneď ma zaujala a zapáčila sa mi. Preto som si povedala, že sa určite zúčastním a stránku si liftnem. A zároveň si tak aj začnem plniť to čo som si dala za úlohu robiť viac veľkých stránok.


Tu je predloha podľa ktorej bolo treba liftovať: 



A ako vyzerá stránka v mojej podobe??? To už si môžete pozrieť tu.


Na stránku som použila materiál od Papero Amo. Možno spoznávate minuloročný augustový creativ kit (ktorý sa dá, ak sa nemýlim ešte u dievčat stále objednať) a ja ho môžem jedine odporučiť. Aj napriek tomu, že je fotka  zimná myslím, že sa táto kombinácia ku nej hodí.

Tak čo poviete??? Páči sa Vám ako som stránku zliftovala??? U mňa po dokončení prišiel taký ten pocit spokojnosti. Jednoducho keď ste z výsledkom spokojný viac ako ste čakali :-) 
Ďakujem,že ste nakukli. Želám Vám krásny víkend a veľa tvorivých chvíľ.

                                                                                                                      IVRA

                          

2 komentáre: