Stránky

nedeľa 3. januára 2016

Papero Amo challenge 12/2015

V decembri bola vyhlásená  na blogu Papero Amo ďaľšia challenge.  Témou bolo použitie čierneho podkladu. Tu je celé znenie zadania:

ZADÁNÍ

Vytvořte stránku, PL stránku, přání nebo jiný papírový projekt,
  • Téma: OPTIMISTICKÁ ČIERNÁ
  • Podmínka: na projekt použite čierny papier / základ. Podmienkou taktiež je, aby čierna dostala veľa priestoru. Podľa mňa  challenge nemá zmysel, ak použijete čierny papier, ale 90% prekryjete bielym gessom / akrylkou. 
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku či internetové galerii před vystavením všech projektů)
  • Posílejte Vaše soutěžní projekty do půlnoci 28. 12. 2015 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE.
  • Fotky budou vystaveny 29. 12. a vítěze vyhlásíme 31. 12. 2015

Výzva to bola veliká, zistila som, že doma nemám vôbec čierny 30´´ papier. Zavládla malá panika :-) že kde ho zoženiem, nakoľko na e-shopoch na ktorých zvyknem objednávať ako naschvál neboli dostupné. Nakoniec som si poradila, kúpila som si v papiernictve veľký A2 formát z ktorého som si potrebný rozmer narezala. A mohla som sa pustiť do práce.

V hlave som mala predstavu, že vytvorím zimnú stránku, rozhodla som sa pre snehovú vločku. Tú som si najprv predkreslila na papier a postupne som ju vyšila. Do vnútornej časti vločky, ktorú vo finále nie je veľmi vidieť som nalepila bielo červený papier. Túto kombináciu som nakoniec použila na celej stránke.

A tu sa už môžete pozrieť na jej finálnu podobu:



Čo poviete na výsledok??? Mne sa stránka páči a dokonca veľmi :-) čo pri týchto veľkých stránkach u mňa nie vždy býva. Osobne si myslím, že je to moja slabšia stránka a mám čo zlepšovať.  Aj preto mám rada tieto výzvy, je to dôvod ako sa zdokonalovať a vyskúšať vždy niečo nové.
Nový rok je vhodný na predsavzatia (ja si ich síce nezvyknem dávať :-), ale povedala som si, že by som chcela moje album dopĺňať o viac veľkých stránok. Tak pevne verím, že sa mi to podarí splniť.

Ďakujem za Váš čas. Želám Vám úspešný štart do nového roka, nech je lepší ako bol ten predošlý.

                                                                                     IVRA






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára