Stránky

piatok 8. januára 2016

December daily 2015

Ahojte

dneska Vám prinášam príspevok o mojej "prvotine" v podobe mini albumu - December daily 2015, ktorému som ani ja tento rok neodolala. Aj napriek tomu, že robím klasický PL album som sa rozhodla, že si ho po prvý krát vyskúšam a vyrobím. Chcela som zachytiť Naše predvianočné prípravy, tradície, výzdobu a podobne.
Popri tom všetkom sa mi to nakoniec podarilo dokončiť až teraz. Je síce už po sviatkoch, ale verím že Vám to nebude vadiť a pozriete si čo som nakoniec vytvorila.

Mojou inšpiráciou bola hlavne Janča Benett aj keď úprimne podľa mňa na ňu zďaleká nemám :-), ale zapáčil sa mi u nej formát albumu, ktorý si zvolila. (Jani ďakujem za inšpiráciu) Bola to aj pre mňa najlepšia forma (keďže podobne ako ona som  nechcela veľké investície do samostatného kupovaného albumu)
Objednala som si základ albumu, ktoré pozostávalo z kartónových dosiek a krúžkov a začala tvoriť.



 Na základ som nalepila zlato-biely papier z kolekcie My Mind´s Eye - Christmas on Market street na ktorý som nalepila bielu papierovú rozetku, drevený výsek v tvare vločky a už len doplnila červené písmenka z ktorých som vyskladala názov: Advent 2015


Základnú stránku z vnútornej strany som oblepila bielym papierom pod ktorý som umiestnila červenú stužku aby sa celé album vo finále dalo zaviazať. Na biely papier som použila zlatú stuhu a washi pásku, s ktorou som prilepila vlastnoručne vyrobenú kartičku.


Album som nakoniec nedelila podľa jednotlivých adventných nedelí. Označila som si len začiatok adventu. Zlaté písmenka nalepené na vellumovom podklade dozdobené drevenými vločkami.


Na ostatné stránky som použila farebné, vzorované papiere z vianočných kolekcií, ktoré som mala doma. Snažila som sa aby to tak nejak spolu ladilo.





Pre zmenu aby neboli všetky stránky v rovnakom formáte, som použila kartičky veľkosti 6x4 alebo 3x4, ktoré som buď nechala "len tak" alebo som ich nejak ozdobila.
Tu je napríklad jedna z nich.









Ďalšia kartička veľkosti 6x4 na ktorej som narezala nápis aby som mohla pod neho zasunúť fotku. 



Na zdobenie som používala buď výseky, samolepky, písmenká. Tu konkrétne som použila Big shot na vyrezanie lístkov cesmíny.


Zlato- bielo kombinácia sa mi  páči asi najviac






Ak by chcel niekto vyskúšať recept na pravé americké cookies :-) môžem jednoznačne odporučiť. Jednoduché a chutné



Moje handmade darčeky na poslednú chvíľu


Štedrý deň si zaslúžil samostatnú časť.



Kartička z vianočného PL kitu od Papero Amo



Záverečná stránka z vnútornej strany. Album som ukončila 24.tým decembrom.


Tak to bolo decembrové album v mojom podaní. Ako sa Vám páči?? 
Ja som bola rada, že sa mi ho podarilo dokončiť. Aj keď mám teraz také zmiešané pocity či som nemala ostať radšej pri klasickom PL. Ale zase na druhej strane som rada, že mám takto všetko pokope v jednom albume. A keďže budú decembrové stránky  aj v mojom klasickom PL albume tak som ukončila December daily 24.tým decembrom nech sa mi to neopakuje :-)
Ďakujem, že ste nakukli. Želám Vám krásny piatok aj víkend.

                                                                                                           IVRA











4 komentáre: