Stránky

streda 9. marca 2016

Pretty Papers - Blesková challenge den navíc

Ahojte

Ako isto viete tento rok je prestupný takže vo februári sme mali jeden deň života navyše. Pri tejto príležitosti bola na blogu Pretty Papers vyhlásená blesková challenge.
Témou bolo spracovanie dňa navyše - 29.2.2016. Využila som príležitosť a challenge som sa zúčastnila. Bola to pre mňa výzva, doteraz som nič podobné ešte neskúšala. Zdokumentovať jeden celý deň a potom si ho "scrapnúť".

Nemala som na ten deň naplánované nič výnimočné o to viac to bolo pre mňa zaujímavejšie, dokumentovať jeden bežný deň v živote. Najzaujímavejšou udalosťou tohto dňa bolo asi vyzdvihnutie  písacieho stroja, ktorý som našla na internete a dohodla som si, že si ho prídem vziať.
A čo ostatné som robila a ako nakoniec vyzeral môj deň života navyše to už si môžete pozrieť tu.




Už po prečítaní zadania som si urobila predstavu ako by mala stránka vyzerať. Vedela som, že chcem na nej vyšiť jednotlivé okienka do ktorých umiestnim fotky. Takže som začala so samotným vyšívaním, potom už stačilo len umiestniť fotky, nejakú tú ozdobu a stránka bola hotová. (ako jednoducho to znie:-) že??) Z výsledkom som bola nadmieru spokojná.
A keďže som mala asi šťastný týždeň podarilo sa mi opäť challenge vyhrať :-) Som za to neskutočne vďačná a ďakujem veľmi pekne.
A čo vy??? Tiež ste si spracovali svoj deň života navyše?? Ak ešte nie možno som Vás trošku inšpirovala :-)
Želám Vám krásny deň.
                                                  IVA






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára