Stránky

nedeľa 6. marca 2016

ScrapArt rýchla challenge

Ahojte

mám pre Vás ďalší príspevok a pokračujeme v "challengovaní" :-) Tento krát to bude môj príspevok do rýchlej challenge vyhlásenej na blogu ScrapArt, kde bolo podmienkou vytvoriť stránku na ktorej budú použité razítka.
Vytvorila som stránku (inšpiráciu som našla ako vo väčšine prípadov na internete) na ktorej som použila staršiu fotku na ktorej sme spolu s priateľom. Je to moja obľúbená fotka, vznikla pred 3 rokmi v Miami, kde sme boli 2 úžasné týždne s priateľom a kamarátmi. A bol to zatiaľ môj najväčší cestovateľský zážitok na ktorý len tak ľahko nezabudnem.


Keďže som fotku nakoniec vytlačila čierno-bielu rozhodla som sa, že na stránku použijem farby. Celá stránka je vytvorená z januárové simple kitu od Papero Amo, ktorý hýril farbami.
Ako prvé som začala so srdiečkami, ktoré zabrali najviac času na výrobu, Na biely papier som si predkreslila tvar srdiečka, ktorý som vystrihla a následne ručne povyrezávala a podlepila každý otvor iným farebným papierom.
Nápis Together je ručne napísaný vodovými farbami. Razítka, ktoré boli podmienkou som použila nápis everyday, sunshine and perfect day v pravom hornom rohu a taktiež malé srdiečka sú razítka, ktoré sú otlačené na farebnom podklade a následne vystrihnuté. Nakoniec som stránku dookola ručne obšila, pridala zopár prskancov a bolo hotovo.




Čo na ňu poviete??? Po tej predošlej "simple" je táto viac zaplnená, ale myslím že tak akurát. Ja som z výsledkom spokojná. A viete čo??? Vďaka tejto stránke som predmetnú challenge vyhrala :-) z čoho mám nesmiernu radosť a ďakujem za každý jeden hlas. Veľmi si to vážim a som rada, že sa stránka páčila. Preto jednoznačne odporúčam skúšať šťastie a účastniť sa challenge. Ja sa budem určite snažiť aj ďalej :-)
Ďakujem, že ste nakukli. Želám Vám krásny zvyšok nedele. A ja sa idem pustiť do ďalšieho tvorenia.

                                                                                              IVA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára