Stránky

štvrtok 3. marca 2016

Papero Amo challenge 2/2016

Ahojte

dneska som tu opäť z príspevkom, ktorý sa bude týkať ďalšej challenge, ktorej som sa v mesiaci február zúčastnila. Bola to challenge vyhlásená na blogu Papero Amo.
Tu je jej zadanie:

Vytvořte scrapbookovou stránku
  • Téma: NĚKDY STAČÍ MÁLO
  • Podmínka: vytvořte projekt za použití pouze těchto materiálů
2 čtvrtky (počítá se i podkladová)
1 fotka (velikost je na vás)
šablona (já jsem použila tuto)
bavlnka/y nebo provázek nebo nit (jsem hodná, že? :D)
něco, čím uděláte cákance (já jsem použila tuš)
4 razítka
1 inkoust
1 chipboard
7 enamelek nebo kamínků nebo perliček (zase vám dám na výběr :D)
písmenka na nadpis

Samozřejmě můžete ke své práci použít také pomůcky jako řezačka, nůžky, lepidlo, atd.


Lea Nás rozhodne nešetrila :-) podmienky boli prísne, ale nenechala som sa odradiť a povedala som si, že sa zúčastním a uvidím čo vymyslím. 
A čo som nakoniec vymyslela?? Nech sa páči tu je výsledok.




Stránka je jednoduchá, možno až moc. Mohla som sa s ňou aj viac vyhrať, ale nevadí myslím si že to nie je až také hrozné :-) aj keď osobne si myslím, že sa mi už podarili aj lepšie stránky. Ale od toho sú práve challenge - skúšať niečo nové a nenechať sa odradiť :-)
Želám Vám pekný (aj keď u Nás) upršaný deň.

                                                                                       IVČA


2 komentáre:

  1. Ivi, stranka je krasna a v jednoduchosti je prave jeji kouzlo, vsak me znas, mne se paci moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujeem Jani :-) suhlasim s Tebou ze v jednoduchosti je krasa

    OdpovedaťOdstrániť