Stránky

streda 30. marca 2016

Project Life - Februar

Ahojte

po dlhšej odmlke Vám dneska prinášam februárové stránky z môjho PL albumu. Tento rok u mňa nejak zatiaľ prevládajú veľké 30" stránky, ktorých mám momentálne viac ako tých PL, kedže robím album po mesiacoch.
Poďte sa pozrieť čo zaujímavé sa vo februári dialo, a ako som stránky spracovala. Stránky som zároveň tvorila do PL challenge Papero Amo, kde bolo podmienkou použitie textilného prvku.



Pravá strana




Ľavá strana



Na stránky som použila kartičky z kolekcie September Skies, razítkovú abecedu Kelly Purkey a aby som splnila zadanie samozrejme nemohla chýbať textilná stuha.
Tu je ešte pár detailov s použitím textilnej stuhy.



Ďakujem že ste nakukli. Želám Vám krásne jarné dni.

                                                                                              IVA





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára