Stránky

utorok 12. apríla 2016

Scrap-art challenge spomienky na zimu

Ahojte

dneska sa s Vami podelím o moju stránku vďaka ktorej som vyhrala ďalšiu challenge vyhlásenú v marci na blogu Scrap-art. cz
Téma challenge bola spomienky na zimu a podmienkami bolo použitie bielej farby, zimného motívu a šitia. Fotky na túto tému som hľadala ťažšie keďže tohto ročná zima nebola veľmi biela (nie že by mi to nejak extra prekážalo :-) ale podarilo sa.
A tak vznikla moja zimná "bielo-modrá" stránka.



Tento krát som nepoužívala nejak extra veľa zdobenia. Stavila som na jednoduchosť. Použila som bielu podkladovú štvrťku s kúskami farebného papiera. Na čistý papier som si nakreslila 2 vločky (jednu väčšiu a druhú menšiu), ktoré som si následne vystrihla a ručne vyrezala otvory, ktoré som podlepila farebným papierom. Tie som následne ručne prišila na podkladový papier, pridala fotku, nápis beautifil, ktorý pokračuje vyšívaním (snow day), zopár enameliek a kvapiek spreju a stránka bola na svete.





Týmto by som sa ešte raz chcela poďakovať za každý jeden hlas, ktorý som dostala a vďaka ktorému som challenge vyhrala. Teší ma, že sa stránka páčila.
A čo na ňu hovoríte vy?? Zaslúžila si podľa Vás výhru ?? :-)
Ďakujem za Váš čas. Budem sa tešiť zase nabudúce. Majte sa krásne.
                                    
                                                                                                                      IVA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára