Stránky

nedeľa 24. apríla 2016

Scrapylife PL story - MOJE DETSTVO

Ahojte

dneska Vám prinášam krátky príspevok resp. jednu stránku, ktorú som rada zaplnila vďaka marcovej Scrapylife PL story, ktorej témou bolo moje detstvo.

Bola to jedinečná možnosť ako zakomponovať svoje fotky z detstva do aktuálneho albumu. A to som si nemohla nechať ujsť. Zalovila som v starších albumoch, vybrala pár fotiek, ktoré som si znovu odfotila, upravila a nakoniec použila.


A čo z toho vzniklo si už môžete pozrieť tu:


Na celú stránku som použila kartičky z kolekcie Open book, ktorá sa mi k tejto téme celkom hodila.
A čo vy?? Máte vo svojom albume nejaké fotky z Vášho detstva???

Ďakujem, že ste nakukli. Želám Vám krásny nedeľný večer a užite si nastávajúci týždeň.

                                                                            IVA



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára