Stránky

sobota 28. mája 2016

MDS 2016 Papero Amo - Challenge

V rámci tohtoročného medzinárodného dňa scrapbookingu som sa zúčastnila zaujímavej (možno trošku "netradičnej") challenge vyhlásenej na blogu Papero Amo.
Tu je jej konkrétne zadanie. Mali sme myslieť na jedno číslo od 1 do 11, pod týmto číslom bolo meno dizajnérky podľa ktorej sme mali tvoriť.

Ja som myslela na číslo 8 pod ktorým sa skrývalo meno Lea "dokonalosť"
/+/ bíla čtvrtka, washi pásky, razítka PA (to čo sme mali/mohli použiť)
/-/ cokoliv glitrového, kytičky, vše co spadá do kategorie mixed media (to čo bolo zakázané použiť)

Chvíľku som rozmýšľala či to "neoklamem" a nezmením to na iné číslo, ale nakoniec som si povedala, že je to výzva a pustila som sa do práce.
A čo z toho vzniklo?? Poďte sa pozrieť


Washi pásky mám rada, ale priznám sa, že ich veľmi často nepoužívam. Práve preto som bola rada, že konečne budem mať aspoň  jeden layout, na ktorom budú hlavným prvkom práve washi pásky.
A myslím, že sa celkom podaril, čo poviete?? Ja som bola z výsledkom spokojná.
A čo vy?? Tiež sa radi zapájate do "netradičných" challenge???
Ďakujem že ste nakukli. Želám Vám krásny víkend.

IVA 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára