Stránky

nedeľa 14. augusta 2016

Project Life.... Plzeň

Tak ako som Vám sľúbila v mojom poslednom PL príspevku dnes Vás so sebou zoberiem do Plzne, kde sme boli na pár dní na začiatku júla (června). A kam pôjdeme?? Najprv sa pozrieme do Plzenskej ZOO, potom si dáme prehliadku mesta a nakoniec pôjdeme na metalový festival :-) nebojte sa, nebude to žiadna divočina:-)


Prvú stránku zo ZOO už poznáte, pripravovala som ju ako inšpiráciu do aktuálnej PL challenge.
Stránky nie sú veľmi zdobené, tento krát je to hlavne o fotkách.
Kartičky som si vyrobila vlastné nakoľko k téme ZOO doma nič nemám. A tak prišli na radu razítka, ihla a niť.

    

Na odloženie vstupeniek som si vyrobila kartičku s vellumovou kapsičkou, do ktorej som následne vstupenky zastrčila.  Použila som aj pamätnú mincu, ktorú som nalepila na kartičku pomocou obojstrannej lepiacej pásky.


Druhá stránka je hlavne o fotkách. Je na nej minimum zdobenia.
Jedna vlastnoručne vyrobená kartička na ktorej som použila šitie, enamelky a dva malé foťáky.
Chcela som aby kartičky ladili spolu s fotkami.



A pokračujeme ďalej ako som sľúbila na začiatku. Mám pre Vás ďalšie stránky týkajúce sa Nášho pobytu v Plzni.


Titulnú kartičku som vyrobila z podkladového (vzorovaného) papiera na ktorý som prilepila vystrihnutý hexagón a  na ten som pomocou lepiacej abecedy vytvorila nápis.
Pridala som zopár kovových (metalových) svoriek a bolo hotovo.


Na tieto stránky som použila kartičky z kolekcie Picturesque od Becky Higgins. Táto kolekcia je v šedo-modrých farbách a tie sa mi sem celkom hodili.
Ako spojovací prvok na stránkach som použila kovové svorky a samolepiace písmenká od October afternoon.


Aj druhá stránka je v jednoduchom štýle. 

Zistila som, že pri PL mám problém vymyslieť niečo nové/originálne čo by ste ešte nevideli, ale snáď to nevadí a budú sa Vám stránky aj tak páčiť.

Teším sa na Vás zase nabudúce. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára